قدمگاه حضرت امام(ره) آماده میزبانی از جشن بزرگ غدیر ، تمهیدات ترافیکی ویژه غرب مرکز به مناسبت جشن 10کیلومتری

به گزارش لحظه عکاسی، در آستانه عید سعید غدیر خم، قدمگاه حضرت امام(ره) در منطقه9 با انجام اقدامات ترافیکی در خیابان آزادی به عنوان محور اصلی جشن مذکور، آماده میزبانی از میهمانان جشن 10کیلومتری این عید بزرگ می گردد.

قدمگاه حضرت امام(ره) آماده میزبانی از جشن بزرگ غدیر ، تمهیدات ترافیکی ویژه غرب مرکز به مناسبت جشن 10کیلومتری

لحظه عکاسی - مریم قاسمی: شهردار منطقه9 با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن عید سعید غدیر خم و به منظور آماده سازی محور آزادی برای برگزاری هر چه با شکوه تر میهمانی 10 کیلومتری، معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه 9 با همکاری پلیس راهور ،تهمیدات ترافیکی ویژه ای با هدف میزبانی شایسته و تسهیل در تردد شهروندان در نظر دارد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی اضافه کرد: در این زمینه به اطلاع شهروندان می رسانیم که خیابان های فرعی منتهی به ضلع جنوب خیابان آزادی، حدفاصل میدان آزادی تا خیابان شهیدان، در طول برگزاری جشن عید غدیر مسدود و تردد خودروها در ساعات برگزاری مراسم نیز ممنوع خواهد شد.

شهردار منطقه9 تاکید نمود: بعلاوه با توجه به استقرار وسایل بازی در مسیر ویژه اتوبوس های تندرو، تردد کلیه اتوبوس های سامانه یک تندرو از ساعت 22 روز پنجشنبه 15تیر تا خاتمه مراسم ممنوع و به منظور تامین ایمنی عبور و مرور و سهولت جابه جایی بچه ها از این محدوده به موکب های مستقر در شمال و جنوب خیابان آزادی، در فواصل مناسبی نسبت به جمع آوری نرده های ترافیکی اقدام خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: ضلع غربی رینگ داخلی میدان آزادی از ابتدای بزرگراه شهید لشگری برای پارک خودروهای مدعوین مسدود خواهد شد و شهروندان می توانند از رینگ بیرونی میدان آزادی برای تردد شمالی- جنوبی استفاده نمایند.

این مقام ارشد شهری درمنطقه9 یادآوری کرد: با توجه به لزوم جلب همکاری و مشارکت شهروندان در طول بازگشایی و انسداد محورها، با نصب بنر در حاشیه خیابان آزادی واقع در منطقه9، ساعت محدودیت توقف خودروها و زمان انسداد خیابان ها و نشانی پارکینگ های عمومی محدوده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "قدمگاه حضرت امام(ره) آماده میزبانی از جشن بزرگ غدیر ، تمهیدات ترافیکی ویژه غرب مرکز به مناسبت جشن 10کیلومتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدمگاه حضرت امام(ره) آماده میزبانی از جشن بزرگ غدیر ، تمهیدات ترافیکی ویژه غرب مرکز به مناسبت جشن 10کیلومتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید