مارمولک گکو جانش را فدای نجات دوستش از چنگال مار کرد

به گزارش لحظه عکاسی، مارمولک گکو جانش را فدای نجات دوستش از چنگال مار کرد

مارمولک گکو جانش را فدای نجات دوستش از چنگال مار کرد

دوستی در سرتاسر دنیا اتفاق می افتد و به ما به عنوان انسان ختم نمی گردد. ما شاهد برقراری دوستی در سراسر دنیا هستیم، از طبیعت وحشی گرفته تا اعماق اقیانوس، تا حیاط خلوت ما.

به گزارش لحظه عکاسی، بسیاری از موارد، حیوانات به هر قیمتی برای بقای خود می جنگند. دوست بودن با حیوانی در نوع خود زمانی که در حال پرسه زدن هستید یک چیز است و دوستی در هنگام حمله که ممکن است به قیمت جان شما تمام گردد، چیز دیگری است.

در بعضی موارد غم انگیز، یک مادر یا یک پدر برای یک نوزاد حتی جان خود را برای زنده ماندن فدا می نمایند. طبیعت وحشی می تواند مکانی بی رحمانه باشد، زیرا هر حیوانی در پی بقای خود است، در بسیاری از موارد فقط برای رسیدن به روز بعد.

ویدئوی منتشر شده نشان می دهد که یک دوست واقعی در زمان احتیاج می آید. یک مارمولک گکو در حال بالا رفتن از بعضی از زمین های صخره ای دیده می گردد که ناگهان مار به این حیوان حمله نموده و بدن خود را دور آن می پیچد.

با شنیدن فریاد های یاری، یک مارمولک دیگر وارد صحنه می گردد، اما در آنجا متوقف نمی گردد. او آغاز به نزدیک شدن به این مار می نماید. مار با عصبانیت به مارمولک تازه از راه رسیده حمله می نماید.

مارمولک راه خود را به سمت بالا و اطراف مار طی می نماید، بنابراین می تواند سعی کند به دوست خود برسد. مار بدن خود را به اطراف می چرخاند تا سعی کند به مارمولک که از پشت می آید ضربه بزند. گکو بدون ترس، در اینجا متوقف نمی گردد. او به پایین می خزد تا با مار رو به رو گردد.

پس از این، مار آغاز به از دست دادن کنترل خود بر روی طعمه می نماید و مارمولک در چنگال او آغاز به لیز خوردن می نماید. مارمولک مهاجم نیز یک قدم جلوتر می رود، به مار می زند و سرش را گاز می گیرد و با هم به پایین سقوط می نمایند.

تفاوت های زیادی بین گکو و مارمولک وجود دارد که از ظاهر تا رژیم غذایی گرفته تا زیستگاهی که در آن زندگی می نمایند فرق دارد.

منبع: فرارو

به "مارمولک گکو جانش را فدای نجات دوستش از چنگال مار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارمولک گکو جانش را فدای نجات دوستش از چنگال مار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید