معرفی سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution

به گزارش لحظه عکاسی، استودیو BioWare از جمله استودیوهای تاثیرگذار در دنیای بازی های ویدیویی به شمار می رود که تا به امروز توانسته بازی های مجذوب کننده و جالب توجهی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد که از جمله آن ها می توان به مجموعه بازی های Mass Effect و بعلاوه بازی Star Wars: Knights of the Old Republic محصول سال 2003 میلادی اشاره نمود.

معرفی سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution

این استودیو با مجموعه بازی های عصر اژدها (Dragon Age) وارد دنیای فانتزی و رنگارنگی شد و دنیا رنگارنگ، زیبا و در عین حال خطرناک تیداس را برای گیمرها خلق کرد که پر از موجودات جادویی و فرق دارد. تا به امروز سه بازی در این مجموعه ساخته شده اما تقریبا پس از یک دهه هنوز بازی چهارم آن ساخته نشده است.

با این حال، به تازگی سریال انیمیشنی عصر اژدها: آمرزش (Dragon Age: Absolution) بر اساس این مجموعه بازی ساخته شده که در آن، گروه جدیدی از قهرمانان با نیروهای تاریکی مبارزه می نمایند تا بتوانند از قلمروی تیداس محافظت نمایند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال انیمیشنی تازه از سرویس آنلاین نتفلیکس بپردازیم.

عوامل سازنده سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution

استودیوی Reddog Culture House که قبلا در چندین اثر دیگر همانند انیمیشن ویچر: کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the Wolf) با سرویس آنلاین نتفلیکس همکاری نموده است، مسئولیت ساخت سریال انیمیشنی عصر اژدها: آمرزش را برعهده دارد. میرگرید اسکات نیز یکی از تهیه نماینده ها، نویسنده ها و کارگردان های این سریال انیمیشنی به شمار می رود.

داستان سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution

در حال حاضر اطلاعات بسیار دقیقی در خصوص داستان سریال انیمیشنی عصر اژدها: آمرزش در دست نیست اما سرویس آنلاین نتفلیکس خلاصه داستانی برای آن منتشر نموده که به توضیح زیر است:

گروهی از مبارزان، سارقان و جادوگران به مقابله با نیروی شومی می روند که شیء بسیار خطرناکی را در اختیار دارد. آن ها باید ترس، گناه و درد خود را کنار بگذارند تا بتوانند این ماموریت خود را به انتها برسانند و این نیروی شوم را شکست بدهند.

خلاصه داستان منتشر شده برای این سریال انیمیشنی حاکی از آن است که این اثر به ماهیت و درون مایه تاریک و بالغانه بازی ها وفادار به جای مانده و موضوعات بزرگسالانه ای را بیان خواهد نمود. اتفاقات این سریال انیمیشنی در تمدن انسان های باستانی امپراتوری توینتر جریان دارد، مکانی که در بازی ها تنها به آن اشاره شده و قبلا به تصویر کشیده نشده است.

صداپیشه های سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution

در سریال انیمیشنی عصر اژدها: آمرزش بازیگران بااستعداد و برجسته ای مسئولیت صداپیشگی شخصیت های مختلف را برعهده دارند و بعضی از آن ها نیز سابقه صداپیشگی در دنیای بازی های ویدیویی را نیز در کارنامه خود دارند.

کیمبرلی بروکس (Kimberly Brooks) در نقش میریام، فیل لامار (Phil LaMarr) در نقش رولاند، متیو مرسر (Matthew Mercer) در نقش فیربنکس، اشلی بورچ (Ashly Burch) در نقش کوادیون، جاش کیتون (Josh Keaton) در نقش ریزارن، کستون جان (Keston John) در نقش لاکلون، زهرا فاضل (Zehra Fazal) در نقش تاسیا و سومالی مونتانو (Sumalee Montano) در نقش هیرا از جمله صداپیشه های این سریال انیمیشنی به شمار می روند.

در حال حاضر معین نشده که میراندا ریسون (Miranda Raison) یا کورین کمپا (Corinne Kempa) بار دیگر نقش های خود به عنوان کاساندرا و للیانا را در سریال انیمیشنی عصر اژدها: آمرزش بازآفرینی خواهند کرد یا خیر.

سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution چند قسمت دارد؟

اولین فصل از سریال انیمیشنی عصر اژدها: آمرزش شامل 6 قسمت خواهد بود و همگی آن ها نیز به صورت یکجا عرضه می شوند.

تاریخ پخش سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution

سریال انیمیشنی عصر اژدها: آمرزش در تاریخ 9 دسامبر سال 2022 میلادی (جمعخ 18 آذر 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

آیا فصل دوم سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution ساخته می گردد؟

در حال حاضر سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت فصل دوم سریال انیمیشنی عصر اژدها: آمرزش را صادر ننموده است اما در صورتی که این سریال انیمیشنی بتواند عملکرد موفقی داشته باشد و توجه بیننده های بسیاری را به خودش جلب کند، مطمئنا ساخت فصل دوم آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: فوت و فن

به "معرفی سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید