منچستریونایتد با پدیده 75 میلیون یورویی به توافق رسید

به گزارش لحظه عکاسی، اتلتیک تایید کرد، منچستریونایتد با آتالانتا برای به خدمت گرفتن راسموس هویلوند در قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو به توافق رسیده است. منچستریونایتدطبق گزارش ها اوایل ماه جاری، یونایتد با مهاجم دانمارکی روی شرایط شخصی به توافق رسیده بود و او قرار است قراردادی 5 ساله با گزینه امکان تمدید برای یک فصل دیگر را امضا کند.

منچستریونایتد با پدیده 75 میلیون یورویی به توافق رسید

آتالانتا 100 میلیون یورو برای این بازیکن 20 ساله می خواست. یونایتد روز چهارشنبه یک پیشنهاد شفاهی 50 میلیون یورویی به اضافه 10 میلیون یورو به آتالانتا ارائه کرد. این در حالی است که پاری سن ژرمن پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن را در روز پنجشنبه ارائه نموده بود.

هویلوند هدف اصلی یونایتد بود، اما گزینه های دیگری از جمله راندال کولو موانی از اینتراخت فرانکفورت و محمد کودوس هافبک آژاکس هم در لیست مدنظر اریک تن هاخ بودند.

هویلوند به آتالانتا اعلام نموده بود که با توجه به علاقه یونایتد و پاری سن ژرمن می خواهد از این تیم جدا گردد. پدیده دانمارکی تابستان گذشته با جدایی از اشتورم گراتس اتریش به آتالانتا پیوست. او در 31 بازی سری A پیروز شد 8 گل بزند و دو پاس گل ارسال کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "منچستریونایتد با پدیده 75 میلیون یورویی به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد با پدیده 75 میلیون یورویی به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید