هاشمی: با رفتن موسوی و چند بازیکن دیگر سه ونیم میلیارد صرفه جویی کردیم، سایپا با سلایق شخصی بسته شد

به گزارش لحظه عکاسی، سرپرست تیم والیبال سایپا گفت: با برنامه خوبی وارد جابجایی و فصل جدید مسابقات لیگ نشدیم و تیم با سلایق شخصی بسته شد.

هاشمی: با رفتن موسوی و چند بازیکن دیگر سه ونیم میلیارد صرفه جویی کردیم، سایپا با سلایق شخصی بسته شد

امید هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی لحظه عکاسی در خصوص شرایط تیم والیبال سایپا گفت: از میان تیم هایی که سال گذشته در کورس قهرمانی بودند، تنها سرمربی تیم والیبال سایپا تغییر کرد و تیم هایی مانند سپاهان، شهرداری ارومیه، کاله و فولاد سیرجان، کادر فنی و بازیکنان خود را حفظ و تقویت کردند.

سرپرست تیم والیبال سایپا ادامه داد: با تغییر مدیرعامل، پیش از آغاز فصل 99، سرمربی تیم نیز عوض شد و تغییرات زیادی به وجود آمد. با برنامه خوبی وارد فصل و انتقالات نشدیم و تیم با سلایق شخصی بسته شد. نظر کارشناسان نیز در زمان مدیر عامل پیشین باشگاه، مورد استفاده قرار نگرفت.

هاشمی گفت: بازیکنانی از سایپا جدا شده و به تیم های دیگر رفتند که در تیم های جدید، عملکرد خوبی نداشتند. سایپا از پایه دچار تغییرات شد و آغاز مسائل ما از همین جا بود. تیم در فصل جدید از نظر بودجه و بازیکن، کامل به نظر می رسید ولی هیئت مدیره تصمیم گرفت تغییراتی به وجود بیاورد و چند بازیکن از تیم ما جدا شدند. ترکیب جدید نیز چندان پیروز عمل نکرد. در واقع از سرمایه های باشگاه آنطور که باید استفاده نشد.

وی توضیح داد: با این وجود با جدا شدن موسوی و چند بازیکن دیگر، حدود 3 و نیم میلیارد تومان صرفه جویی کردیم. در ادامه کوشش شد نتایج بهتری گرفته گردد و تیمی منسجم و بی حاشیه شکل گرفت اما در پلی آف شرایط فرق می نماید و حذف شدن هر تیمی در این مرحله، طبیعی است.

سرپرست تیم والیبال سایپا گفت: به کادر فنی خود ایمان داریم، مدیر عامل فعلی به خوبی از ما حمایت می نماید و تجربیات زیادی برای حل مسائل در باشگاه وجود دارد. آموزشگاه فعالی داریم و در کوشش هستیم تیم بزرگسالان را از بازیکنان جوان تغذیه کنیم. به این ترتیب در بودجه نیز صرفه جویی زیادی خواهد شد. ناامید نیستیم و در فصل آینده با برنامه ای منسجم مجدداً برای کسب قهرمانی کوشش خواهیم کرد.

هاشمی در خصوص جدا شدن موسوی و مسائل اقتصادی ناشی از انتقال او به ایتالیا گفت: تا حدود زیادی مسائل رفع شده ولی سایپا هنوز از موسوی طلبکار است. به وسیله فدراسیون در حال پیگیری مطالبات خود هستیم و امیدواریم تا خاتمه امسال این مطالبات پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هاشمی: با رفتن موسوی و چند بازیکن دیگر سه ونیم میلیارد صرفه جویی کردیم، سایپا با سلایق شخصی بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: با رفتن موسوی و چند بازیکن دیگر سه ونیم میلیارد صرفه جویی کردیم، سایپا با سلایق شخصی بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید