هواوی نوا 8SE ممکن است به عنوان یک گوشی 4G دوباره عرضه گردد

به گزارش لحظه عکاسی، هواوی به علت تحریم های آمریکا با چالش های متعددی روبه رو شده و به همین دلیل برای ادامه حضور در بازار موبایل باید از راهکارهای خلاقانه ای استفاده کند. طبق اعلام یکی از افشاگران، هواوی میخواهد گوشی نوا 8SE که سال گذشته راهی بازار شده، حالا به عنوان یک گوشی 4G دوباره به دست کاربران برساند.

هواوی نوا 8SE ممکن است به عنوان یک گوشی 4G دوباره عرضه گردد

مدل استاندارد این گوشی از چیپست Dimensity 720 بهره می برد و مدل پریمیوم هم با چیپست Dimensity 800U راهی بازار شد. گفته می گردد مدل نو آن از چیپست کایرین 710A استفاده می نماید که به وسیله شرکت چینی SMIC با بهره گیری از فناوری ساخت 14 نانومتری فراوری شده است. از دیگر ویژگی ها می توانیم به استفاده از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی و بعلاوه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

برخلاف هواوی نوا 8SE Youth که اوایل 2021 با کایرین 710A و نمایشگر LCD عرضه شد، این گوشی نو قرار است با نمایشگر اولد از راه برسد. گفته می گردد مقدار این نمایشگر به 6.5 اینچ می رسد و از رزولوشن 1080p+ بهره می برد. روی هم رفته به غیر از چیپست ضعیف تر و کنار گذاشتن اینترنت 5G، نسل نو هواوی نوا 8SE تفاوتی با نسل قبلی ندارد.

به همین دلیل بار دیگر با باتری 3800 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 66 وات روبرو خواهیم شد. از نظر دوربین هم کاربران می توانند از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق استفاده نمایند. در بریدگی نمایشگر آن هم دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

هنوز تاریخ معرفی این گوشی فاش نشده و از طرف دیگر با توجه به اینکه نوا 9 به تازگی راهی بازار اروپا شده، احتمالا گوشی موردنظر هم صرفا به دست کاربران چینی می رسد.

با توجه به فشارهای دولت آمریکا، گویا هواوی دیگر نمی تواند به فعالیت در بازار موبایل ادامه دهد. مدتی قبل اعلام شد که این شرکت میخواهد طرح های گوشی های خود را به دیگر شرکت ها واگذار کند تا آن ها بتوانند با بهره گیری از برند خود وارد بازار گوشی های هوشمند شوند. هواوی با این کار می تواند عایدی نسبتا خوبی را کسب کند و از طرف دیگر، بخشی از نیروهای مربوط به توسعه گوشی های هوشمند را حفظ خواهد نمود. هواوی که روزی روزگاری یکی از بزرگ ترین سازندگان گوشی های دنیا بود، حالا سهم بازار آن روزبه روز کمتر می گردد و باید ببینیم تا چه زمانی در این بازار دوام می آورد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی نوا 8SE ممکن است به عنوان یک گوشی 4G دوباره عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی نوا 8SE ممکن است به عنوان یک گوشی 4G دوباره عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید