پاداش قهرمانی نصف پول پراید هم نمی گردد ، عموزاد: تیم فوتبال از همه جا هم حذف گردد، اما یک مسابقه 4 جانبه را ببرد کلی پاداش می گیرد

به گزارش لحظه عکاسی، قهرمان کشتی آزاد دنیا گفت: فوتبال ایران در جام دنیای حذف می گردد و در یک مسابقه 4 جانبه اول می گردد و درمقابل ما در دنیا و المپیک مقام می آوریم اما نگاهی به ما نمی گردد.

پاداش قهرمانی نصف پول پراید هم نمی گردد ، عموزاد: تیم فوتبال از همه جا هم حذف گردد، اما یک مسابقه 4 جانبه را ببرد کلی پاداش می گیرد

گروه ورزشی لحظه عکاسی- در برنامه این هفته سوت انتها به رشته کشتی ، اردو و شرایط تیم ملی برای مسابقات پرداخته شد.

رحمان عموزاد قهرمان کشتی آزاد دنیا مهمان ویژه برنامه بود.

قهرمان کشتی آزاد دنیا توضیحاتی را در مورد شرایط تیم ملی، مسابقات پیش رو و وزارت ورزش عنوان نمود که گزیده این گفت گو را در ادامه می بینید.

عموزاد از درصد آماده بودنش برای مسابقات صربستان گفت: من از مسابقات آسیایی به بعد ملی پوش شدم و بعد از بازی های آسیایی برای دنیای تمرینات را آغاز کردم و امیدوارم با عملکردی که دارم دل مردم را شاد کنم و برترین خودم باشم.

کمتر از 30 روز به بازی های دنیای مانده است و حدود دوماه قبل آسیب دیدگی زانو داشتم که در حال حاضر 90 درصد خوب شده ام و با تمام وجود بازی می کنم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

رحمان عموزاد در واکنش به تکنیک هایش در تشک کشتی گفت: کشتی در لحظه اتفاق می افتد و این سبک بازی من است، کشتی در لحظه اتفاق می افتد و با توکل بر خدا با تمام وجود می جنگم.

ورزش ما ورزش پهلوانی است و باید جنگنده باشیم و سختی هایی که می کشیم در تشک یادمان میاید و این باعث می گردد به هدفم برسم و دل خانواده ام و مردم را شاد کنم.

وی در واکنش به تاثیر شعارهای بعضی هوادارنما ها بر عملکردش اعلام کرد: ما اصلا به این موضوع فکر نمی کنیم چون ما آمده ایم پرچم کشورمان را بالا ببریم و از آن دفاع کنیم، دعای مردم پشت سر ما است و این شعارها و رفتارها برای ما اهمیتی ندارد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

ما به عشق خدا و مردم کشتی می گیریم و لذت می بریم.

فوتبال در جام دنیای حذف میشه و در یک مسابقه 4 جانبه اول میشه و درمقابل ما در دنیا و المپیک مقام می آوریم اما نگاهی به ما نمی گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

رحمان عموزاد قهرمان کشتی آزاد دنیا در برنامه اعلام کرد: من با هماهنگی یکی از آشناهایم در شرکت دخانیات مشغول به کار شده ام.

امیدوارم هرچه زودتر مسائل کشور حل گردد. متاسفانه ما فقط بخشی از زندگیمان کشتی است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

قهرمان کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که الان می تواند حسن یزدانی را شکست دهد گفت: حسن آقا همواره از بچگی الگوی من بوده، او کاپیتان تیم ملی است و همواره از سبک کشتی او خوشم میومد، امیدوارم مدال طلای دنیای سال جاری را هم کسب کند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی در آخر اظهار کرد: فکر نمی کنم کسی در ریاست فدراسیون به پای دبیر برسد.

من از قبل به مسابقه فکر نمی کنم و تمام وجودم را برای پیروزی خرج می کنم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پاداش قهرمانی نصف پول پراید هم نمی گردد ، عموزاد: تیم فوتبال از همه جا هم حذف گردد، اما یک مسابقه 4 جانبه را ببرد کلی پاداش می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش قهرمانی نصف پول پراید هم نمی گردد ، عموزاد: تیم فوتبال از همه جا هم حذف گردد، اما یک مسابقه 4 جانبه را ببرد کلی پاداش می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید