کشاورز: مدیران گیتی پسند در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره نکردند، به میزان کافی ستاره داریم

به گزارش لحظه عکاسی، سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت که مدیران این باشگاه به هیچ وجه در اردوی تیم ملی فوتسال با بازیکنان ملی پوش مذاکره نکردند و بازیکنان از اردوی تیم ملی خارج می شدند.

کشاورز: مدیران گیتی پسند در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره نکردند، به میزان کافی ستاره داریم

محمد کشاورز درباره بازگشت به گیتی پسند در قامت سرمربی این تیم، به خبرنگار ورزشی لحظه عکاسی گفت: شرایط حرفه ای ایجاب می نماید یک نفر سال جاری در یک تیم باشد و سال بعد در تیم دیگر. من بیشتر سال های دوران بازیگری ام را در گیتی پسند گذراندم و سال جاری هم با ارائه پیشنهاد و ادامه مذاکرات، در خدمت این باشگاه خواهم بود.

به میزان کافی ستاره داریم و در پی جذب ستاره نیستیم

وی در خصوص فعالیت های نقل وانتقالاتی گیتی پسند توضیح داد: کوشش کردیم بر حسب احتیاجهای خود گام برداریم و عملکردی هیجانی و پُرکوشش در نقل وانتقالات نداشتیم. فقط سه بازیکن به خدمت گرفته و استخوان بندی تیم را حفظ کردیم. در نقاطی که گیتی پسند به بازیکن احتیاج دارد، بازیکنانی به خدمت گرفتیم و با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم. لیگ دسته اول را هم آنالیز می کنیم تا بازیکنانی به خدمت بگیریم که به ما یاری نمایند. خودمان به میزان کافی ستاره داریم و در پی جذب ستاره ها نیستیم. ما به جای نام به سراغ بازیکنان خوب در پُست های مختلف می رویم.

مدیران گیتی پسند در اردوی تیم ملی بازیکن نگرفتند، بازیکنان از اردو خارج می شدند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در واکنش به انتقاد برخی از اهالی فوتسال از این باشگاه، به خاطر مذاکره با بازیکنان تیم ملی در اردوی این تیم گفت: اصلاً چنین اتفاقی نیفتاده و دوستان بزرگنمایی می نمایند. باشگاه گیتی پسند به رفتار حرفه ای کاملاً واقف است و می داند باید چه کند. من در جریان مذاکرات بودم و حضور مدیران گیتی پسند در اردوی تیم ملی را قویاً تکذیب می کنم. مطرح کردن این بحث بداخلاقی است. مدیران ما هیچ وقت در اردوی تیم ملی با کسی مذاکره نمی نمایند. زمان هایی که خارج از شرایط تمرین و اردوی تیم ملی بوده، این موضوع احتمالاً با هماهنگی سرمربی تیم ملی اجرا شده است.

ملی پوشان با 4 هفته بازی در لیگ برتر به شرایط ایده آل می رسند

کشاورز درباره معین روز 7 مرداد برای شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال بیان نمود: برخی سال ها خوب است که ملی فکر کنیم. ناظم الشریعه برنامه ای ارائه نموده که مطابق آن، لیگ برتر باید قبل از جام جهانی شروع گردد. به همین دلیل شاید سختی هایی برای باشگاه ها ایجاد گردد، اما سال جاری باید مصالح ملی را در نظر بگیریم. اگر تیم های بازیکنان معین باشد و آنها در چهار بازی به میدان بروند، به شرایط ایده آل می رسند. هرچند شرایط باشگاه ها در این زمینه سخت خواهد بود.

بازی های محبت آمیز یکی پس از دیگری لغو می شوند

وی در خصوص عدم وجود تدارکات مناسب برای شاگردان ناظم الشریعه در جام جهانی لیتوانی اعلام کرد: متأسفانه دیدارهای تدارکاتی ایران یکی پس از دیگری لغو می شوند و بازی های محبت آمیز تیم ملی زیاد نبوده است. نظر سرمربی تیم ملی بر این بوده که چهار هفته لیگ برتر به تیم ملی یاری می نماید و ما باید مصالح ملی را ببینیم. یکی از بزرگترین مسائل برای جام جهانی، نبود بازی تدارکاتی است و شاید به آماده سازی تیم ملی لطمه بزند.

نباید مهم باشد با چه تیمی بازی می کنیم

سرمربی گیتی پسند با اشاره به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی لیتوانی و همگروهی با صربستان، آمریکا و آرژانتین به لحظه عکاسی گفت: تیم ما به مقام سوم جام جهانی 2016 رسیده است و احساس می کنم خیلی نباید به گروه بندی توجه کنیم. تیم ملی ما قدرتمند است و از الان باید برای کسب صندلی مناسب در جام جهانی استارت بزند. تمامی دیدارهای جام جهانی سخت است و برای رسیدن به سکو نباید مهم باشد با چه تیمی بازی کنیم. به نظرم از گروه F صعود می کنیم و خود را برای کسب رتبه ای خوب آماده خواهیم کرد.

ناظم الشریعه را در جریان مذاکراتم قرار داده بودم

کشاورز درباره رد پیشنهاد مربیگری در تیم ملی فوتسال و اینکه آیا تمایل به ادامه زندگی حرفه ای به اسم سرمربی باعث شد به تیم ملی نرود، توضیح داد: از ناظم الشریعه تشکر می کنم که به من اعتماد داشت و پیشنهاد همکاری را ارائه کرد. او را در جریان مذاکره با چند باشگاه قرار داده بودم و ناظم الشریعه هم دست مرا برای انتخاب آینده کاری ام باز گذاشت. قصد من فقط یاری به تیم ملی بود و صندلی اصلاً اهمیتی نداشت. مربیان ارزنده ای چون ناظم الشریعه و حیدریان در تیم ملی هستند و صندلی برای من اهمیتی نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشاورز: مدیران گیتی پسند در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره نکردند، به میزان کافی ستاره داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورز: مدیران گیتی پسند در اردوی تیم ملی با بازیکنان مذاکره نکردند، به میزان کافی ستاره داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید