پست تازه و مفصل صابر ابر سوژه کاربران شد

به گزارش لحظه عکاسی، در راستای عکس های جدیدی که از آتیلا پسیانی منتشر شده، صابر ابر متنی در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

پست تازه و مفصل صابر ابر سوژه کاربران شد

او در صفحه شخصی خود درباره آتیلا پسیانی، بازیگر و کارگردان تئاتر نوشت: آتیلا؛ مردی که بازی می نماید و همبازی های جوان را راه می دهد. آتیلا؛ کسی که به خیلی از ما یاد داد زندگی یک بازی ست مردی که رنگ ها و مزه ها را می شناسد آتیلا زندگی را بلد است. غذای خوشمزه را از از غذای بدمزه تشخیص می دهد و تعیین و رو راست میگوید: عجب مزه ای دارد صابر!

یا می گوید: این مزه بدرد خور نیست، یاد آدم نمی ماند! این غذا فقط سیر میکند. آتیلا به من یاد داد نباید برای سیر شدن غذا خورد، باید برای لذت بردن چیزی را ساخت! اینکه چقدر و چه کسانی دوستش دارند مهم نیست، مهم لذت تجربه نو است. در تاتر هم همین بود و هست. هر وقت و هر بار با هم هستیم درباره اینکه کی همدیگر را برای غذای نوی که کشف کردیم و باید تستش کنیم دعوت کنیم، حرف میزنیم. اینکه ترجمه نوی از فلان نمایشنامه در آمده و باید خواند و کیفش را برد. به ما چه که فلانی، فلان چیز را گفته ما باید خوشی کنیم و بسازیم …من از آتیلا یاد گرفتم حرف بادِ هواست… باید شنید و نشنید.

یک شب دوتایی در استخر تا صبح حرف زدیم و من مدام از کارگاه نمایش و آدم های کارگاه می پرسیدم و آتیلا با هزار شوق تک تک آن ها را تعریف میکرد و از تاثیرشان بر روز های خودش می گفت…

آتیلا تکلیفش روشن است، هیچ وقت برای خوشحالی های دروغین دست نمی زند. آتیلا یک نقطه مهم در زندگی خیلی از ما ست. خیلی از ما که عاشق تاتر و بازیگری هستیم.

آتیلا مرد مزه ها و دیتیل ها و رنگ هاست. من یک خوشبختی دارم، من با آتیلا معاشرت می کنم.

باور کنید این یک نعمت است. نعمت داشتن کسی که بازی را بلد است.

منبع: فرارو

به "پست تازه و مفصل صابر ابر سوژه کاربران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست تازه و مفصل صابر ابر سوژه کاربران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید