چراآکادمی امروز توجه وزیر علوم را جلب کرد؟

به گزارش لحظه عکاسی، وزیر علوم در واکنش به این دستاورد آموزشگاه امروز گفت: این اتفاق مطلوبی است؛ اما کوشش کنید راهی هم برای ارائه خدمات در روستاهای فاقد اینترنت پیدا کنید.

چراآکادمی امروز توجه وزیر علوم را جلب کرد؟

بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ایران، که از تاریخ سه شنبه 23 آذر شروع به کار کرد، روز چهارشنبه میزبان دکتر زلفی گل وزیر علوم بود.

در این بازدید حدودا یک ساعته، مجموعه های علمی و آموزشی بیشتر توجه آقای وزیر را به خود جلب کردند. به طوری که توقف آقای وزیر در غرفه پارک علم و فناوری قم و بازدید از مجموعه آموزشی آموزشگاه امروز مورد توجه لحظه عکاسی نهاده شد.

آقای وزیر در بازدید از آموزشگاه امروز بر چه چیزی تاکید نمود؟

مسئول غرفه آموزشگاه امروز در ارائه گزارشی به دکتر زلفی گل گفت: هدف ما تحول آموزش و مشاوره آموزشی، با تکیه بر تکنولوژی است. و ما آموزش مجازی یا تکنولوژی محور برای دانش آموزان را، یک ضرورت بزرگ می دانیم. در ادامه این بازدید، یکی از مسئولان این مجموعه آمار قابل توجهی ارائه داد؛ آماری که توجه آقای وزیر را به خود جلب کرد: ما به عنوان یک مجموعه غیر دولتی توانسته ایم به دانش آموزان 230 شهرستان و 120 روستای کشور، خدمات آموزشی و مشاوره ای ارائه کنیم. وزیر علوم در واکنش به این آمار گفت: این دستاورد مطلوبی است؛ اما کوشش کنید راهی هم برای ارائه خدمات در روستاهای فاقد اینترنت پیدا کنید. عبارتی که بیانگر دغدغه عدالت آموزشی آقای وزیر است.

دکتر ایروانی: ما هم دغدغه آقای وزیر را داریم!

مدیرعامل آموزشگاه امروز در واکنش به بازدید وزیر علوم از این مجموعه و درخواست ایشان گفت: ما هم این دغدغه را داریم که بتوانیم محصولاتمان را در روستاهای فاقد اینترنت عرضه کنیم؛ و کوشش می کنیم به وسیله پیکج های فیزیکی یا آموزش آفلاین این کار را انجام دهیم؛ البته فکر می کنم راهکار اساسی این است که دولت در این منطقه ها، بستر استفاده از اینترنت را فراهم کند.

منبع: انتخاب

به "چراآکادمی امروز توجه وزیر علوم را جلب کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراآکادمی امروز توجه وزیر علوم را جلب کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید