برخواه: بعضی منتظر زمین خوردن تیم وزنه برداری هستند

به گزارش لحظه عکاسی، محمد حسین برخواه در خصوص آخرین شرایط وزنه برداران پیش از اعزام به قهرمانی دنیا ازبکستان بیان نمود: شرایط تیم بد نیست. در چهار وزن 81، 89، 96 و 102 کیلوگرم شانس کسب مدال داریم. در 109 کیلوگرم و فوق سنگین هم شرایط ملی پوشان بد نیست. در فوق سنگین امید داریم علیرضا یوسفی رکورد جوانان دنیا که در لیگ زد را بتواند در قهرمانی دنیا تکرار کند و رکورد رسمی به نام او ثبت گردد. امیدوارم ملی پوشان خوب کار نمایند و به آنچه شایسته است برسند.

برخواه: بعضی منتظر زمین خوردن تیم وزنه برداری هستند

برخواه در خصوص تدارکات نامناسب تیم در اردوی پایانی تاکید نمود: وزنه برداری در پشتیبانی شرایط خوبی نداشت و حمایتی از این رشته انجام نشد و آقایانی که وظیفه داشتند از این رشته حمایت نمایند تا در شرایط خوبی اعزام شویم، در کار خود کم کاری داشتند.

ملی پوشان تمام کوشش خود را کردند تا اردو را در شرایط خوبی پشت سر بگذارند هر کدام از آنها بین 20 تا 30 میلیون در اردو برای خودشان هزینه کردند.

وی در خصوص همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی در بحث کنترل دوپینگ گفت: تست دوپینگ از همه ملی پوشان گرفته شده و مسئله ای نبود. در اردوی قبلی و مسابقات لیگ تست دوپینگ گرفته شد. دوشنبه شب نیز قرار بود تست گرفته گردد که نیامدند. بین فدراسیون وزنه برداری و نادو همکاری دو جانبه وجود دارد.

برخواه در پاسخ به این پرسش که چه پیش بینی برای کسب سکوی تیمی دارد، تاکید نمود: امیدوارم زحماتی که کشیده شده به نتیجه برسد. خیلی ها منتظر هستند که تیم زمین بخورد ولی واقعیت این است که توکل ما به خدا است و ایمان داریم خدا دستمان را می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برخواه: بعضی منتظر زمین خوردن تیم وزنه برداری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخواه: بعضی منتظر زمین خوردن تیم وزنه برداری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید