بنیتس: اینتر لیاقت وضعیتی بهتر از این را دارد

به گزارش لحظه عکاسی، خبرنگاران: بنیتس: سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از پیروزی تیمش برابر اینتر و صعود به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تأکید کرد که تیم پیشین او سزاوار وضعیت تأسف باری که در آن واقع شده است نیست.

بنیتس: اینتر لیاقت وضعیتی بهتر از این را دارد

به گزارش لحظه عکاسی، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال ناپولی در خانه پیروز شد اینتر را با تک گل گونسالو ایگواین با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و حریف لاتزیو در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شود.

پس از این بازی، رافائل بنیتس، به تمجید از عملکرد شاگردان خود به خصوص ایگواین پرداخت که در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم بازی شکست را به اینتر تحمیل کرد.

بنیتس در انتها بازی به شبکه رای اسپورت گفت: ما سزاوار پیروزی برابر تیمی تراز اول بودیم. اینتر بازیکنان فوق العاده ای دارد و لیاقت دارد که در جدول رده بندی سری A جایگاهی بهتر (از رده سیزدهم) داشته باشد. کافی است به نیمکت این تیم نگاه کنید تا ببینید که این تیم باید جزو مدعیان فتح اسکودتو باشد.

بنیتس در پاسخ به این سؤال که این در این بازی به انتقام گیری از اینتر (تیمی که در سال 2010 او را در اواسط اولین فصل مربیگری اش در جوزپه مه آتزا اخراج کرد) فکر می کرد، گفت: انتقام گیری؟ من بعد از ترک اینتر بارها با این تیم روبه رو شده ام. همه می دانند که آن سال چه اتفاقاتی رخ داد اما ما به کارمان ادامه می دهیم. من در تیمی کار می کنم که همه اعضای آن در کنار هم کار می کنند و رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

عملکرد و نتایج ناپولی در سال 2015 تحسین برانگیز بوده است. بینتس در پاسخ به این سؤال که آیا پیروزی تیمش برابر یوونتوس در سوپرجام ایتالیا در سی ام دسامبر سال 2014 نقطه عطف عملکرد تیم او بوده است، مطرح نمود: شاید. شکست دادن تیمی قدرتمند مانند یوونتوس همیشه اعتماد به نفس شما را تقویت می کند. در نهایت این خودباوری است که تفاوت را در عملکرد تیم ها ایجاد می کند.

قرارداد بنیتس در انتها فصل جاری به انتها می رسد. یکی از بحث هایی که در خصوص موضوع تمدید قرارداد او مطرح شده این بوده است که شرط ناپولی برای ماندن بنیتس، رسیدن این تیم به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا است. خود او در این خصوص شرح داد: من پیش از این گفته ام که ما در ماه آوریل در خصوص این موضوع صحبت خواهیم کرد چون تا آن موقع فرصت فراوانی داریم. من فعلاً فقط روی بازی بعدی تیمم تمرکز دارم.

منبع: تسنیم

به "بنیتس: اینتر لیاقت وضعیتی بهتر از این را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس: اینتر لیاقت وضعیتی بهتر از این را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید