تنش در ادوی آتزوری به خاطر کفش های زایتسف!

به گزارش لحظه عکاسی، تمرینات تیم ملی والیبال ایتالیا در حالی شروع شد که کفش های ایوان زایتسف به دغدغه اصلی این تیم تبدیل شده است.

تنش در ادوی آتزوری به خاطر کفش های زایتسف!

به گزارش لحظه عکاسی، تمرینات تیم ملی والیبال ایتالیا برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان اروپا در سال 2017 آغاز شده اما این تیم در همان ابتدا دچار مشکل شده است.

تمرینات آتزوری در حالی آغاز شده که ایوان زایتسف به همراه سایر بازیکنان در حال آماده سازی خود است اما با کفش هایی متفاوت با سایر بازیکنان. همین موضوع باعث ایجاد تنش در اردوی تیم ملی ایتالیا شده است.

طبق قانون فدراسیون والیبال ایتالیا (Fipav)، تمام بازیکنان حاضر در اردوهای تیم های ملی باید از کفش های شرکت میزانو که حامی اقتصادی فدارسیون والیبال این کشور است استفاده نمایند اما زایتسف در اولین تمرین تیم ملی کفش هایی از شرکت آدیداس که اسپانسر شخصی خودش است به پا داشت. قضیه تا جایی پیش رفت که برونو کاتانئو رئیس فدراسیون والیبال ایتالیا هم وارد ماجرا شد و احتملاً وکلای طرفین نیز به این مسئله ورود خواهد نمود.

کاتانئو می گوید: در اردوی تیم ملی نباید بازیکنی باشد که کفشی غیر از کفش های اسپانسر فدراسیون به پا کند. ما قصد داشتیم کفشی جدید برای زایتسف سفارش دهیم و حتی شرکت میزانو هم آماده بود تا کفشی انحصاری برای او طراحی کند ولی هر کدام از این موارد باید مورد بحث و آنالیز قرار بگیرد. ایوان، بازیکن مهمی برای تیم است ولی هر تیم، قوانین خاص خودش را دارد که همه باید آن را رعایت نمایند.

کاتانئو برای برطرف این مشکل، نشست هایی با مسئولان فدراسیون والیبال ایتالیا و ایوان زایتسف خواهد داشت.

منبع: تسنیم

به "تنش در ادوی آتزوری به خاطر کفش های زایتسف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنش در ادوی آتزوری به خاطر کفش های زایتسف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید