حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی جایگاه حقوقی ندارد، پرداخت پول ویلموتس حل و فصل شده است

به گزارش لحظه عکاسی، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: فیفا به موضوع حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی ورود نکرد چرا که این موضوع جایگاه حقوقی ندارد.

حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی جایگاه حقوقی ندارد، پرداخت پول ویلموتس حل و فصل شده است

صفی الله فغانپور درباره بازگشت خود به فدراسیون فوتبال در گفت و گو با لحظه عکاسی اظهار کرد: من به عنوان مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال انتخاب شدم و با توجه به اینکه حضورم به عنوان معاونت حقوقی در باشگاه پیکان منافات داشت از این باشگاه جدا شدم.

فغانپور درباره بحث راه اندازی کمپین حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی گفت: این موضوع جایگاه حقوقی ندارد و یک بحث سیاسی است. بعلاوه در مقررات فیفا و ای اف سی ذکر نشده، تیمی که از لحاظ فوتبالی راهی جام جهانی شده است از این مسابقات کنار گذاشته گردد و تیم دیگری جایگزینش گردد. علاوه بر این، این موضوع در فیفا هم مطرح نشده است.

او درباره شرایط پرونده ویلموتس بیان نمود: حکم ویلموتس صادر شده و در مرحله اجرایی قرار گرفته است. پرداخت پول ویلموتس هم حل و فصل شده است.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره شرایط قرارداد اسکوچیچ اظهار کرد: با اسکوچیچ تسویه حساب شد و نگرانی در این باره وجود ندارد.

فغانپور درباره اینکه پرونده جدیدی به دست فدراسیون فوتبال نرسیده است، گفت: نه، فعلا موضوع خاصی مطرح نیست تا آنالیز و رسیدگی کنیم.

لحظه عکاسی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی جایگاه حقوقی ندارد، پرداخت پول ویلموتس حل و فصل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی جایگاه حقوقی ندارد، پرداخت پول ویلموتس حل و فصل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید