خداحافظی با ترافیک سنگین در این بزرگراه مهم تهران

به گزارش لحظه عکاسی، شهردار منطقه 9 گفت: با افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) در تقاطع سه سطحی میدان فتح در منطقه9 تهران و ادامه این پروژه عمرانی- ترافیکی شاهد رفع شدن ترافیک و راهبندان در محدوده غرب تهران خواهیم بود.

خداحافظی با ترافیک سنگین در این بزرگراه مهم تهران

به گزارش لحظه عکاسی،پروژه عمرانی- ترافیکی یادگارامام(ره) از جمله پروژه های مهم و استراتژیک شهرتهران به شمار می رود که اجرای آن از سال ها قبل شروع شده بود اما به علت تعدد معارضان ملکی که در مسیر اجرای آن قرار گرفته بود از سرعت خوبی برخوردار نبود و به همین علت مدیریت شهر تهران وارد میدان شد تا اینگونه موانع را از مسیر اجرای پروژه بردارد و رضایت شهروندانی که سالها منتظر چنین رویداد مهمی در شهر تهران بودند را فراهم کند؛ اکنون یکی از گره ها و موانع بزرگ پروژه یادگارامام(ره) برطرف شده است در واقع با برطرف معارضین ملکی و صنفی اطراف میدان فتح تهران، پیشرفت فیزیکی پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) در تقاطع سه سطحی میدان فتح سرعت چشمگیری خواهد گرفت.

سیدمحمدرحیم مرتضوی، شهردار منطقه9 با اعلام این خبر شرح داد: پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) پس از عبور از میدان جی و اراضی پادگان جی و بلوار دکتر قریب (خیابان اجتماعی) به میدان فتح می رسد که با تشکیل تقاطع سه سطحی، مهمترین تقاطع این پروژه را از نظر ترافیکی ایجاد خواهد نمود.

شهردار منطقه 9 عنوان نمود:با تملک زمین 1200متر مربعی موصوف به سنگ بری واقع در جنوب غربی میدان فتح عملیات عمرانی و اجرای انحراف ترافیک این پروژه سرعت چشمگیری گرفت.

مرتضوی شرح داد: سهم عملیات عمرانی میدان فتح شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) در منطقه9 از کل این پروژه 34 درصد است که با توجه به تملک ملک موصوف به سنگ بری و بعلاوه تملک اراضی آموزش وپرورش که در طرح مذکور واقع شده به این امر مهم خواهیم رسید.

او اضافه نمود: با تعاملات اجرا شده بین شهرداری تهران و وزارت آموزش پرورش در آینده ای نزدیک شاهد سرعت بیشتر عملیات عمرانی در این تقاطع مهم در میدان خواهیم بود.

طول کلی پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) حدود 9500 متر می باشد که 3500 متر آن در محدوده منطقه9 تهران واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "خداحافظی با ترافیک سنگین در این بزرگراه مهم تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با ترافیک سنگین در این بزرگراه مهم تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید