رمزگشایی مریم سعادت درباره محبوبیت زی زی گولو

به گزارش لحظه عکاسی، صداپیشه عروسک نوک طلا گفت: خدابیامرز علی انصاریان در یک برنامه گفته بود که از عروسک مادربزرگه می ترسید؛ موضوعی که بعضی دیگر هم به من گفته اند، اما زمانی که این اثر را فراوری می کردیم کسی ترس از این کاراکتر را مطرح نکرد.

رمزگشایی مریم سعادت درباره محبوبیت زی زی گولو

به گزارش ایرنا، مریم سعادت در شرح این که چرا عروسک زی زی گولو و مجموعه تابه تا در زمان خود با اقبال بچه ها و حتی بزرگسالان روبرو شد، اعلام کرد: چون اولین عروسکی بود که به غلط حرف نمی زد و درست صحبت می کرد و حتی ایرادات بقیه را هم می گرفت؛ اخلاق و ادب داشت و با یک فانتزی در کار آمده بود که می شد با او هرکاری کرد و با او قصه های متفاوت تر و بهتر داشت.

بازیگر سریال آرایشگاه زیبا (1369) ادامه داد: وقتی یک کاراکتر آن قدر جا برای کار داشته باشد قطعا اتفاق خوبی برایش خواهد افتاد. مخصوصا که تا آن موقع این شکل از عروسک که با ادبیات خاصی صحبت می کرد اتفاقی نو بود؛ فانتزی زی زی گولو دوست داشتنی بود و با کسی هم بد نبود. ترسناک هم نبود و طناز بود.

وی در شرح این موضوع که کار عروسکی نه یک اتفاق یا جبر در زندگی که انتخابش بوده است، گفت: کار عروسکی همیشه انتخاب من بوده است و هنوز هم این کار را به همه کار های دیگر ترجیح می دهم. در حقیقت کار با عروسک عشق و علاقه و انتخاب و رشته تحصیلی من در دانشگاه بوده است و امروز هم با وجود این که هنرپیشه ای معروف و نام و رسم دار هستم همچنان اولویتم کار عروسکی است.

بازیگر فیلم سینمایی زن ها فرشته اند2 (آرش معیریان 1398) توضیح داد: فانتزی کار عروسکی را و این فکر سیالی که جست وجو می نماید و چیز هایی به دست می آورد که در روی صحنه واقعی و جلوی دوربین با بازیگر حقیقی صرفا امکان پذیر نیست را بسیار دوست می دارم.

منبع: فرارو

به "رمزگشایی مریم سعادت درباره محبوبیت زی زی گولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمزگشایی مریم سعادت درباره محبوبیت زی زی گولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید