روز جهانی یوفو؛ چرا شیفته بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی هستیم؟

به گزارش لحظه عکاسی، همانقدر که بر سر وجود اشکال حیاتی که اشیاء پرنده ناشناس یا یوفو ها را می رانند، توافقی وجود ندارد، بر سر روزِ جهانی یوفو نیز توافقی نیست.

روز جهانی یوفو؛ چرا شیفته بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی هستیم؟

به گزارش راهنماتو، بعضی روز 24 ژوئن، همان روزی که یک خلبان در سال 1974 ادعا کرد بشقاب پرنده ای را بر فراز مونت رینر در آسمان دیده، به ستاره ها خیره می شوند و بعضی دیگر تا روز دوم جولای، که در همان سال شیئی ناشناس در صحرای نیومکزیکو در نزدیکی روزوِل با زمین برخورد کرد، صبر می نمایند.

اما برای کسانی که فکر می نمایند حقیقتی وجود دارد، هدف یکسان است: افزایش آگاهی انسان ها درباره اینکه در این جهان تنها نیستند. برای بزرگداشت روز جهانی یوفو در سال 2023، چند داستان کوتاه درباره علم، اسرار و چرایی شیفتگی مان نسبت به ناشناخته ها برای تان گردآوری نموده ایم. در ادامه با راهنماتو همراه باشید.

آدم های عصر ویکتوریا می خواستند با استفاده از آینه با آدم فضایی ها ارتباط برقرار نمایند

دانشمند آلمانی، کارل فردیش گاوس، یکی از بسیار دانشمندان قرن نوزدهم بود که باور داشت حیات هوشمند در ماه وجود دارد و ریاضی زبان مشترک بین انسان ها و آدم فضایی ها است. او عقاید زیادی داشت که یکی از آن ها پیشنهاد نصب 100 آینه روی ساختمانی بود که هر کدام شان 16 فوت باشند و نور خورشید را بازتاب دهند و به وسیله ارسال نور به فضا پیغام بفرستند.

در زیرزمین های این آپارتمان سوئدی اسناد بزرگی از یوفو ها مخفی است

شهر صنعتی نورکوپینگ در سوئد که در راستای ورودی دریای بالتیک قرار گرفته است، زمانی شهر روبه شکوفایی در زمینه فراوری منسوجات به صورت صنعتی بود. اکنون، ده ها بعداز برون سپاری این صنعت، صدای صنعت در این شهر خفه شده و نورکوپینگ در بدو امر یک شهر دانشجویی ساکت شناخته می گردد.

اما علاوه برآن محل آرشیو ناشناخته هایی که قبلاً به آرشیو یوفو معروف بودند. این اسناد شامل مجموعه ای از مواد مختلف درباره مشاهده یوفو و هر چیز دیگری از غول دریاچه لاخ نس، تا پریان و لحظه عکاسیان شناسی است، که تا به امروز بی پاسخ مانده اند.

دانشمندان وقتی فکر می نمایند سیگنال های بیگانه را رهگیری نموده اند، چه می نمایند؟

تصور کنید که یک ستاره شناس هستید و در آزمایشگاه تان مشغول به کارید. روزی سیگنال عجیبی روی دستگاه تان ثبت می گردد.

آنالیز می کنید و متوجه می شوید که اشکال دستگاه نیست. سپس آغاز می کنید و شرحات ممکن، از واضح ترین تا کم تر واضح ترین ها، را مطرح می کنید. شاید به این فکر کنید که هرچند بعید به نظر می رسد، اما این سیگنال نشانه ای از وجود هوش فرازمینی است. بعدش چه اتفاقی میفتد؟

جستجو در منطقه سکوت در مکزیک، جایی که شایع شده آدم فضایی ها رفت وآمد دارند

جرالدو ریورا، که یکی از محققان یوفو است، می گوید: داستان های زیادی درباره بیگانگان و اشیاء پرنده در این ناحیه وجود دارد. مردم اغلب در این منطقه که یک بیابان 50 کیلومتری در شمال مکزیک است و سیگنال های رادیویی در آن آنتن نمی دهند و قطب نما ها نیز بی هدف می چرخند، گم می گردد. وقتی این اتفاقات میفتد، موجودات بلوند بلندقد از ناکجا ظاهر می شوند.

آن هایی که ادعا می نمایند موجودات قدبلند موبور را دیده اند، می گویند که آن ها اسپانیایی را فصیح صحبت می نمایند و فقط آب می خواهند و بعدش بدون اینکه رد پایی از آن ها به جای بماند، ناپدید می شوند. وقتی از آن ها پرسیده می گردد که از کجا آمده اند، این موجودات که در این ناحیه به نام شمالی ها شناخته می شوند، می گویند: از بالا.

چه کسی آمار این اشیاء عجیبی که به فضا پرتاب نموده ایم را دارد؟

یک محقق زمانی آغاز به یادداشت برداری از همه چیز هایی کرد که انسان عمداً به فضا پرتاب نموده تا سیاره را به اشکال حیات بیگانه معرفی کند. این لیست شامل آگهی مارکی خاص از ترتیلا به نام دوریتو؛ ویدیویی حاوی ژیمناست های رومانیایی از سال 2006؛ یک دعوتنامه برای شرکت در اجرای اوپرای کلینگتون؛ و نسخه ای از دور جهان با پیغامی از پل مک کارتنی بود که می گفت عشق من را به بیگانگان برسانید.

شرح شیفتگی ما به ناشناخته ها

کالین دیکنز، در کتابی با عنوان ناشناس ها: هیولا های افسانه ای، مواجهه با بیگانگان و شیفتگی به ناشناخته ها، می نویسد: چندسال اخیر و به خصوص لحظه فعلی نشان داده که باور های حاشیه ای و نظریه های توطئه بیش تر از گذشته در حال رونق گرفتن هستند و پیغامد های بیش تری نیز دارند.

برطبق دانشگاه چپ من در کالیفرنیا که ترس ها و باور های غیرمنطقی آمریکای هایی را آنالیز می نماید، این باور که بیگانگان در دوره مدرن از زمین بازدید نموده اند، از 18 درصد به 26 درصد در سال 2016 افزایش یافت و سپس در سال 2018 به 35 درصد رسید. این عقیده که بیگانگان در گذشته های دور از زمین بازدید نموده اند، دوبرابر شده و از 20 درصد در سال 2015 به 41 درصد در سال 2018 افزایش یافته است.

منبع: فرارو

به "روز جهانی یوفو؛ چرا شیفته بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی هستیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز جهانی یوفو؛ چرا شیفته بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی هستیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید