شکست تیم های سوئد و آمریکا از روبات های ایرانی

به گزارش لحظه عکاسی، با اعلام نتایج رسمی کاروان علمی ایران در روز نخست مسابقات جهانی ربوکاپ چین 2015 در روز گذشته دو تیم واحدهای قزوین و یزد دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی روبوکاپ توانستند تیم های آمریکا و سوئد را شکست دهند.

شکست تیم های سوئد و آمریکا از روبات های ایرانی

در این مسابقات 200 تیم از کشورهای مختلف به مصاف هم می فرایند که از ایران 35 تیم از جمله 5 تیم از واحد قزوین و واحدهای یزد و دماوند دانشگاه آزاد اسلامی به همراه گروه های دانش آ موزی حضور دارند.

در لیگ امدادگر واقعی تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین باکسب بیشترین امتیاز، تیم اول روز نخست شد و این تیم و تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز با کسب امتیازات لازم در کنار تیم های آلمان، تایلند و مکزیک به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

در لیگ فوتبالیست نائو هم تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با نتایج 8 بر0و 2 بر1به ترتیب بر تیم هایی از دانشگاه های سوئد و آمریکا پیروز شد و در لیگ فوتبالیست سایز کوچک، تیم دانشگاه امیر کبیر در دور اول با تیمی از کشور آمریکا روبرو شد و بازی را واگذار کرد. این تیم باید بازی دوم خود را با تیم ژاپن برگزار کند.

تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین نیز با نتیجه مساوی 2بر2 مقابل تیمی از ژاپن چشم به بازی دوم خود مقابل آلمان دارد. در لیگ شبیه ساز دو بعدی تیم های سایرس دانشگاه صنعتی شیراز، هرمس از مدرسه علامه حلی، فونیکس از مدرسه انرژی اتمی، تیم جنیوس از مدرسه غزال شیراز و تیمی از دانشگاه آزاد سلامی تهران جنوب با کسب امتیازات لازم به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

همچنین، در لیگ شبیه ساز امداد هم تیم های دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه امیرکبیر و دبیرستان های خرد و فرزانگان به دور دوم صعود کردند و در لیگ فوتبالیست سایز متوسط تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با دو برد مقابل کشور میزبان و ژاپن و یک باخت مقابل تیم دوم چین به مرحله بعد صعود کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکست تیم های سوئد و آمریکا از روبات های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم های سوئد و آمریکا از روبات های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید