زمان بندی نوبت دوم کنکور 1402 تعیین شد ، چگونگی گرفتن کارت ورود به آزمون

به گزارش لحظه عکاسی، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 14 و 15 تیرماه برگزار می گردد.

زمان بندی نوبت دوم کنکور 1402 تعیین شد ، چگونگی گرفتن کارت ورود به آزمون

به گزارش لحظه عکاسی نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 برای گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی صبح 14 تیر، گروه هنر بعدازظهر 14 تیر، گروه علوم تجربی صبح 15 تیر و گروه زبان در بعداز ظهر 15 تیر در نوبت دوم کنکور 1402 برگزار می شوند.

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور،کارت های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 11 تیر 1402 تا روز سه شنبه 13 تیر 1402 در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

داوطلبان باید با ورود به کاربری خود به وسیله درج کدملی/ شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی) دارای 2 یا 3 کارت هستند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس مشخص شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و بعلاوه اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه روش ورود به سامانه آزمون سراسری و کاربری داوطلبان به وسیله وارد کردن کدملی/ شماره فراگیر و رمز عبور و سپس دریافت کدتایید ارسالی به وسیله سامانه به شماره تلفن همراه اعلام شده در زمان ثبت نام است، ضرورت دارد در زمان ورود به سامانه شماره تلفن همراه اعلام شده زمان ثبت نام در دسترس باشد.

فرآیند برگزاری آزمون صبحها راس ساعت 8:00 صبح و بعدازظهرها ساعت 14:30 بعدازظهر شروع می گردد و در حوزه های امتحانی به ترتیب رأس ساعت 7:30 صبح و 14:00 بعدازظهر بسته خواهد شد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه های امتحانی ممانعت می گردد.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، ضروری است اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مدادپاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، هندزفری و ...)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و بعلاوه وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن

هر کدام از وسایل مندرج در این بند دارای تبعات زیر خواهد بود:

به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری که بخشی از آن در بند هـ همین اطلاعیه درج شده، رفتار خواهد شد.

درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسایل، حوزه برگزاری هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

تأکید می گردد همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون، موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "زمان بندی نوبت دوم کنکور 1402 تعیین شد ، چگونگی گرفتن کارت ورود به آزمون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی نوبت دوم کنکور 1402 تعیین شد ، چگونگی گرفتن کارت ورود به آزمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید