فنونی زاده: پرسپولیس هیچ وقت به بازیکن متکی نبوده است، سال جاری لیگ جذابی خواهیم داشت

به گزارش لحظه عکاسی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که با حضور مربیان جوان، سال جاری لیگ جذابی را در پیش داریم و رقابت فشرده ای بین تیم ها وجود خواهد داشت.

فنونی زاده: پرسپولیس هیچ وقت به بازیکن متکی نبوده است، سال جاری لیگ جذابی خواهیم داشت

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی لحظه عکاسی درباره شرایط پرسپولیس در آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: ابتدا جا دارد از سازمان لیگ تشکر ویژه ای داشته باشم، چون در این روزها که شیوع ویروس کرونا زندگی را برای همه مردم سخت نموده است، شرایطی را فراهم آورده اند تا مسابقات فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد. مسابقات فوتبال و به ویژه پرسپولیس و استقلال دلخوشی مردم هستند و می توانند این شرایط بد مالی را برای مدتی با فوتبال به فراموشی بسپارند.

وی در ادامه یادآور شد: پرسپولیس هم با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، از لحاظ آمادگی تیمی خیلی شرایط بدی ندارد. گل محمدی پس از استراحتی که به بازیکنان داد، تمرینات منظم و مستمری را برای آنها در نظر گرفت و در این مدت هم بازی های محبت آمیز ای را برگزار کردند که به هماهنگی تیمی پرسپولیس یاری خواهد نمود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس هیچ وقت به بازیکن متکی نبوده است، همانطور که پس از جدایی علیپور و ترابی این تیم توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند، بعد از جدایی شجاع خلیل زاده هم در لیگ بیستم تیم گل محمدی مسئله ای نخواهد داشت. پرسپولیس جوانان خوبی دارد. مهدی عبدی، سعید حسین پور، احسان حسینی و ... بازیکنان جوانی هستند که در این مدت در کنار باتجربه های پرسپولیس کسب تجربه کردند و می توانند به موفقیت پرسپولیس یاری نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی لحظه عکاسی بخوانید. (کلیک کنید)

فنونی زاده با تمجید از عملکرد گل محمدی در پرسپولیس گفت: از زمانی که در تیم پورا به عنوان مربی - بازیکن حضور داشتم، یحیی گل محمدی که بازیکن جوانی بود را می شناسم. از همان زمان تعیین بود که او آینده روشنی خواهد داشت. گل محمدی با حضور در پرسپولیس مدارج موفقیت را طی کرد و به کاپیتانی تیم ملی هم رسید. او مربی باهوشی است و در پرسپولیس هم به خوبی توانسته حاشیه ها را کنترل کند و طرفداران نیز او را قبول دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که در لیگ بیستم کدام تیم ها می توانند مدعی قهرمانی باشند؟، گفت: هنوز مسابقات آغاز نشده و قضاوت در این خصوص زود است، اما غیر از پرسپولیس که مدعی اول قهرمانی است، استقلال، سپاهان و تراکتور با مربیان جوانی که در اختیار دارند، جزو مدعیان هستند. به نظر من غیر از این تیم ها، گل گهر هم با امیر قلعه نویی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این تیم امکانات خوبی در اختیار دارد و با آمدن قلعه نویی در لیگ بیستم می تواند یکی از تیم های بالای جدول باشد. قطعاً لیگ جذابی را سال جاری خواهیم داشت و با حضور مربیان جوانی مثل فکری، منصوریان و نویدکیا رقابت فشرده ای را بین تیم ها شاهد خواهیم بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی لحظه عکاسی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فنونی زاده: پرسپولیس هیچ وقت به بازیکن متکی نبوده است، سال جاری لیگ جذابی خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنونی زاده: پرسپولیس هیچ وقت به بازیکن متکی نبوده است، سال جاری لیگ جذابی خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید