ماجراجوها، با خواندن این مطلب از خود بی خود می شوند!

به گزارش لحظه عکاسی، انگار که اسم ماجراجویی با آدرنالین گره خورده است چون همینکه اسم آن می رسد، یکی چیز در ذهنمان تداعی می گردد: آدرنالین! افرادی هستند که در زندگی راستا مستقیم را دنبال می نمایند و ترجیح می دهند زندگی صاف و بدون ریسک و آرامتری داشته باشند اما برای برخی از افراد انگار هر چقدر هم که ترشح گردد باز هم کم است. در اینجا می خواهیم چند مقصد برتر ماجراجویی را برای سفر به شما معرفی کنیم پس تا آخر با خبرنگاران همراه باشید:

ماجراجوها، با خواندن این مطلب از خود بی خود می شوند!

سریلانکا

سریلانکا بعد از جنگ داخلی که در آن گذشت، کم کم دارد به یک مقصد بسیار محبوب در گردشگری ماجراجویانه تبدیل می گردد. غیر از فرهنگ غنی این کشور که می تواند گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند، از نظر طبیعی هم سریلانکا میزبان گردشگران عاشق طبیعت و ماجراجویی است. بهترین مکان برای تماشای نهنگ ها اینجا است. سافاری های زیادی در کشور برای انتخاب و تجربه وجود دارد که می توانید با آن ها به دیدن فیل ها بروید، کاشت چای را از نزدیک ببینید، از جشنواره های مذهبی و فرهنگی دیدن کنید و کارهای دیگری که شما را سر شوق می آورد، انجام دهید.

نامیبیا

نامیبیا می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای طبیعت دوستان باشد. اینجا هم می توان طبیعت وحشی را دید و هم ماجراجویی های طبیعی بسیاری را امتحان کرد. اگر اهل پیاده روی باشید، می توانید روی بلندترین تپه های شنی جهان راه بروید یا اینکه دوچرخه تان را بردارید، به کوهستان بروید و دوچرخه سواری کوهستان را امتحان کنید. اگر هم عاشق حیوانات باشید، می توانید سری به فیل ها، شیرها و کرگدن ها بزنید و زندگی آن ها را از نزدیک ببینید.

پاپوآ گینه نو

پاپوآ ترکیبی از فرهنگ شگفت آور برای دیدن و فعالیت های ماجراجویانه برای انجام دادن است. اینجا خانه چندین آتشفشان فعال بوده و جالب است بدانید که مردم ساکن آن به 700 زبان مختلف صحبت می نمایند. اینجا می توانید با بومی ها اوقات خود را بگذرانید و هنرهای سنتی مثل حصیربافی، تتوی قبیله ای و جشن مومو را از نزدیک ببینید.

هند

هند سرزمین غنای فرهنگی، آداب و رسوم و تمدن است و بخش شمال شرقی آن هم به واسطه طبیعت زیبایی که دارد، مقصد گردشگران اهل ماجراجویی است. از بیابان های خشک گرفته تا حیات وحش غنی، از صومعه های لاداخ تا تپه های سرسبز نگالند، هر چیزی که بخواهید در این سرزمین پیدا می گردد. هند جز بهترین مقاصد گردشگری برای ماجراجویی های هیجان انگیز در دل طبیعت است.

سوئیس و ایتالیا

برای تمام عاشقان ارتفاعات زیاد، باید بگوییم که ایتالیا و سوئیس بهشت آن ها خواهد بود. دوست داران ارتفاع می توانند در این دو کشور مکان های بسیار مناسبی را برای کوه پیمایی و دوچرخه سواری کوهستان بیابند و از مناظر زیبای در مرز این دو کشور نهایت استفاده را ببرند. این جا می توانید از دهکده های خیره نماینده ای که در ارتفاعات قرار گرفته اند، عبور کنید و اگر عضلاتتان از فعالیت زیاد درد گرفت، به اسپای 2000 ساله رومی ها بروید و حال و هوای تازه پیدا کنید.

زامبیا

به دل طبیعت و حیات وحش بروید و از تجربه بکر و منحصر به فردی که دارد، نهایت استفاده را ببرید. حیات وحشی که شاید در بسیاری از نقاط دیگر جهان نتوانید ببینید.

منبع: frecked.com

منبع: الی گشت

به "ماجراجوها، با خواندن این مطلب از خود بی خود می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجوها، با خواندن این مطلب از خود بی خود می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید