مدیران علوم پزشکی لرستان باید با شایسته سالاری انتخاب شوند

به گزارش لحظه عکاسی، نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: سرپرست نو دانشگاه علوم پزشکی لرستان باید بدون توجه به فشار های غیرمنطقی بعضی، مدیران این مجموعه را بر اساس شایسته سالاری انتخاب کند.

مدیران علوم پزشکی لرستان باید با شایسته سالاری انتخاب شوند

به گزارش لحظه عکاسی از خرم آباد، مهرداد ویسکرمی،نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر تمامی شهرستان های استان مجهز به دستگاه سی تی اسکن هستند و مدیران باید تمام کوشش خود را برای توسعه بیش از پیش لرستان بکار گیرند.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان لرستان از محمدرضا نیکبخت رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی این استان رضایت کامل دارد، اما وزارتخانه تصمیم به تغییر نیرو داد که امیدواریم سرپرست نو این دانشگاه، مدیران را با شایسته سالاری انتخاب کند.

وی با تاکید بر اینکه معاون دانشگاه علوم پزشکی نباید مطب شخصی داشته باشد ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی نباید بر اساس رابطه مدیریت گردد و استخدام های آن نیز باید بر اساس آزمون و عدالت باشد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم لرستان تحمل بی عدالتی در استخدام های دولتی را ندارند بنابراین هرگونه تخلف در استخدام ها به نهاد های نظارتی و امنیتی اطلاع داده و با تخلفات برخورد جدی می گردد.

در این آیین بهرام دلفان به عنوان سرپرست نو دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی گردید.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدیران علوم پزشکی لرستان باید با شایسته سالاری انتخاب شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران علوم پزشکی لرستان باید با شایسته سالاری انتخاب شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید