معرفی فیلم ترسناک و کمدی We Have a Ghost

به گزارش لحظه عکاسی، دیوید هاربر در اواخر سال 2022 میلادی در نقش بابانوئل در فیلم شب خشونت آمیز (Violent Night) حضور پیدا کرد و حالا قرار است نقش فانتزی دیگری را در فیلم ما یک روح داریم (We Have a Ghost) به تصویر بکشد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

معرفی فیلم ترسناک و کمدی We Have a Ghost

فیلم ما یک روح داریم اثری ترسناک و کمدی به شمار می رود که در آن، ستاره سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) یعنی دیوید هاربر نقش روحی به نام ارنست را بازی می نماید و همین نیز این فیلم را به اثری مجذوب نماینده و تماشایی تبدیل نموده که از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد.

فیلم ما یک روح داریم بر اساس داستان کوتاهی به نام Ernest نوشته جف مانو است و فیلم نامه آن را کریتسوفر لاندون قلم زده و خود او وظیفه کارگردانی را برعهده داشته است. علاوه بر دیوید هاربر، آنتونی مک کی و جنیفر کولیج دیگر ستاره های این فیلم تازه به شمار می روند.

عوامل سازنده فیلم We Have a Ghost

فیلمساز کریستوفر لاندون وظیفه نوشتن فیلم نامه اقتباسی فیلم ما یک روح داریم را بر اساس داستان کوتاه Ernest نوشته جف مانو برعهده دارد و خود او نیز سکان کارگردانی فیلم را در دست گرفته است. کریستوفر لاندون به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه نماینده این اثر، قبلا فیلم نامه فیلم هایی همانند آشفته (Disturbia) و فیلم دوم، سوم و چهارم فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity) را نوشته است.

او به عنوان کارگردان بیشتر برای کارگردانی فیلم روز مرگ مبارک (Happy Death Day) و دنباله آن به نام روز مرگت مبارک (Happy Death Day 2U) و بعلاوه فیلم عجیب و غریب (Freaky) شناخته می گردد که همگی آن ها عناصری ترسناک و کمدی در خودشان دارند.

داستان فیلم We Have a Ghost

فیلم ما یک روح داریم داستانی مشابه با داستان کوتاه اصلی را دنبال می نماید اما کاراکترها شخصیت پردازی بیشتری دارند و عناصر اکشن و ماجراجویی بیشتری به داستان اضافه شده است. در این فیلم، خانواده پرسلی به خانه تازهی نقل مکان می نمایند. یکی از بچه های این خانواده به نام کوین متوجه می گردد که در اتاق زیرشروانی روحی حضور دارد.

او به جای آنکه وحشت کند، ویدیویی از این روح ضبط می نماید و آن را روی یوتیوب آپلود می نماید و این ویدیو بازدید بسیار زیادی می گیرد و وایرال می گردد. زمانی که والدین از این روح آگاه می شوند، چندان رویکرد خوبی نسبت به آن ندارند اما زمانی که پدر خانواده خودش با ارنست آشنا می گردد، ایده پسرش را دنبال می نماید و از این روح برای فراوری محتوای آنلاین استفاده می نمایند.

ویدیوهای آن ها بازدیدهایی میلیونی دارند و توجه بسیار زیادی از جمله توجه دولت را به خودشان جلب می نمایند. سازمان سیا به خانه آن ها می آید تا ارنست را شکار نمایند. در همین حین نیز کوین و ارنست با هم دوست می شوند. کوین متوجه می گردد که ارنست در واقع مرد خانواده ای بوده که قبلا در این خانه سکونت داشته و مدتی است از جهان رفته و حالا در این خانه گرفتار شده است.

به همین علت نیز کوین تصمیم می گیرد تا مرگ ارنست را مورد آنالیز قرار بدهد و متوجه گردد که چه بلایی بر سر او و خانواده اش آمده است. این در حالی است که سازمان سیا در تعقیب آن ها است و حالا کوین به همراه دوستان و خانواده اش باید راهی برای نجات دوست روح خودشان پیدا نمایند و در عین حال، حقیقت را بیابند.

بازیگران فیلم We Have a Ghost

علاوه بر دیوید هاربر، بازیگران برجسته دیگری نیز در فیلم ما یک روح داریم نقش آفرینی می نمایند که از جمله آن ها می توان به آنتونی مک کی، ستاره فیلم کویین و اسلیم (Queen & Slim) یعنی جاهی دیالو وینستون، ستاره فیلم ارتش مردگان (Army of the Dead) تیگ نوتارو، ستاره سریال نیلوفر سفید (White Lotus) جنیفر کولیج و بازیگر سریال پشیمانی بازمانده (Survivors Remorse) یعنی اریکا اش اشاره نمود.

ایزابلا روسو، نایلز فیچ، فیت فورد و استیو کولتر نیز از جمله دیگر بازیگران فیلم ما یک روح داریم به شمار می روند که نقش های دیگر این اثر را به تصویر می کشند. در این فیلم، دیوید هاربر نقش روح به نام ارنست را بازی می نماید. ستاره سریال فالکون و سرباز زمستانی (The Falcon and the Winter Soldier) یعنی آنتونی مک کی نیز نقش پدر خانواده تازه ساکن خانه به نام فرانک پرسلی را به تصویر می کشد.

دیوید هاربر پس از حضور در فیلم ما یک روح داریم قرار است در فیلم گرن توریسمو (Gran Turismo) نقش آفرینی کند و از جمله بازیگران فیلم تاندربولتس (Thunderbolts) جهانی سینمایی مارول خواهد بود. آنتونی مک کی نیز علاوه بر این فیلم، در امسال میلادی در فیلم Elevation و فیلم Desert Warrior بازی خواهد نمود. او بعلاوه قرار است در فیلم The Electric State ساخته جو و آنتونی روسو نقش آفرینی کند که برای اکران در سال 2024 میلادی برنامه ریزی شده است.

تاریخ پخش فیلم We Have a Ghost

فیلم ما یک روح داریم اثری اوریجینال از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که برای پخش در تاریخ 24 فوریه سال 2023 میلادی (آدینه 5 اسفند 1401) برنامه ریزی شده است.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فیلم ترسناک و کمدی We Have a Ghost" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم ترسناک و کمدی We Have a Ghost"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید