هرکول به سینما باز می گردد

به گزارش لحظه عکاسی، اقتباس نو و سینمایی از انیمیشن هرکول محصول سال 1997 میلادی دیزنی به کارگردانی گای ریچی ساخته می شود.

هرکول به سینما باز می گردد

به گزارش لحظه عکاسی , ایسنا به نقل از ورایتی گزارش داده، فیلم تازه هرکول را برادران روسو برای کمپانی دیزنی تهیه خواهند کرد و دیو کالاهام برای نگارش نسخه اولیه فیلمنامه استخدام شده است.

گای ریچی اخیرا یک فیلم اکشن هیجان انگیز بدون عنوان را با بازی جیک جیلنهال ساخته و پیش از آن نیز نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی فیلم عملیات فورچون: راه جنگ را برعهده داشت، که قرار بود در چند ماه نخست سال 2022 اکران شود، اما تا به امروز تاریخ اکران رسمی آن اعلام نشده است.

تازهترین مطالب

Cineplex قیمت بلیت های آنلاین فیلم را بالا برد

لایتیر حریف دنیای ژوراسیک در گیشه نشد

جولی اندروز سرانجام جایزه اش را گرفت

درهای سینمای ارزان مونترال برای همیشه بسته می شود

نسخه اصلی انیمیشن هرکول به کارگردانی ران کلمنتز و جان ماسکر و با موسیقی از آلن منکن روایتی موزیکال از افسانه هرکول بود که در سال 1997 ساخته شد و تیت دونوان صداپیشگی نقش اصلی را بر عهده داشت. این فیلم با بودجه 85 میلیون دلاری در نهایت به فروش جهانی 252 میلیون دلاری دست یافت.

نسخه تازه فیلم هرکول نیز از پروژه های تازه دیزنی بر اساس انیمیشن کلاسیک محصول این کمپانی است. پیش از این نسخه های سینمایی تازه از دیو و دلبر، علاء الدین، شیرشاه و … ساخته شده است که کارگردانی علاءالدین را گای ریچی بر عهده داشته است.

منبع: خبرکانادا

به "هرکول به سینما باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرکول به سینما باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید