پایان پربحث مس افکت 3 ابتدا به شکل کاملا متفاوتی طراحی شده بود

به گزارش لحظه عکاسی، چه از طرفداران پایان مس افکت 3 باشید یا از مخالفان سرسخت آن، این انکارناپذیر است که پایان این سه گانه مهم همیشه یکی از بحث برانگیزترین پایان ها در بازی های ویدیویی بوده و در زمان عرضه اش میان طرفداران این سری دو دستگی ایجاد کرد. یکی از موضوعاتی که با انتقاد بسیار مخاطبان همراه شده بود، تجلی کاتالیست (Catalyst) در قالب یک کودک بود. اکنون اعلام شده است که در اصل قرار بود این موضوع در پایان مس افکت 3 سرنوشت دیگری داشته باشد.

پایان پربحث مس افکت 3 ابتدا به شکل کاملا متفاوتی طراحی شده بود

کانال یوتیوبی People Make Games به تازگی در قالب ویدیو مستند جدیدی با عوامل سازنده بازی مس افکت 3 مصاحبه کرده است و از آن ها درباره بعضی از حقایق پشت ساخت این اثر و سرانجام بحث برانگیزش سؤال پرسیده است. از آنجایی که تمام مصاحبه مجذوب کننده است و داده های زیادی از آن دریافت می شود، در صورت علاقه پیشنهاد می کنیم که آن را مشاهده کنید، با این حال، یکی از موضوعات جالب و برجسته ای که در جریان این گفت وگو به زبان آورده شد، درباره Catalyst بود.

دیو ویلکینسون، مدیر بخش انیمیشن های بایوور مونترال، نسخه قدیمی تری از سرانجام مس افکت 3 را روایت می کند که هیچگاه به بازی اصلی راه پیدا نکرد. بزرگ ترین تفاوت این است که Catalyst، که به شکل یک کودک مرده جنگ رؤیاهای شپرد را شکار کرده است، در آن کاملا غایب است. در عوض، شپرد از ایمپلنت های سایبرنتیک خود برای ورود مستقیم به سیتادل استفاده می کند و در فضای مجازی آن با الهه دروگرها گفت وگو می کند، یا چیزی شبیه آن. از زمانی که ویلکینسون روی این پروژه کار کرده، مدت زیادی می گذرد و به همین خاطر جزئیات کمی مبهم هستند.

گویا این ملکه ریپر می خواست که ریپرها تکامل یابند، اما فکر می کرد که آن ها به دلیل محدودیت های هوش مصنوعی قادر به تکامل نیستند، به همین خاطر آن ها او را در داخل سیتادل حبس کردند زیرا ریپرها آنچه را که او پیشنهاد داده بود، دوست نداشتند. در نتیجه این کار، در هنگام صحبت با شپرد، او فرصتی را به شپرد داد تا به ریپرها اجازه دهد که تکامل یابند. در این سرانجام که البته به بازی راه پیدا نکرد، امکان وقوع این سه حالت برای سرانجام بازی وجود داشت؛

Renegade - شپرد این پیشنهاد را رد می کند و تصمیم می گیرد که حمله کند. در نتیجه سیتادل منفجر می شود و زمین هم از بین می رود اما این تصمیم ریپرها را هم نابود می کند و اجازه می دهد که باقی کهکشان زنده بمانند.

Paragon - شپرد به پادشاه بزرگ ریپر تبدیل می شود و کنترل ریپرها را به دست می گیرد تا به قدرتی برای خیر تبدیل شود.

Synthesis - ملکه از جادوی فضایی برای ترکیب خود و شپرد و ترکیب موجودات بیولوژیکی و مصنوعی استفاده می کند. ویلکینسون درباره این سناریو مادر و دختری را بر روی تپه توصیف می کند که مادر داستانی را تعریف می کند که چگونه شپرد همه چیز را بهتر کرد و همه را از دست ریپرها نجات داد.

البته این سرانجام ها هم شباهت هایی به ساختار سرانجام مس افکت 3 دارند اما این احتمال وجود دارد که در صورتی که آن ها تصمیم می گرفتند این سرانجام را اعمال کنند، بازیکنان با ملکه ریپر (Reaper Queen) بیشتر از کاتالیست (Catalyst) ارتباط برقرار می کردند و نقش او را راحت تر می پذیرفتند.

منبع: PCGamesN

منبع: دیجیکالا مگ

به "پایان پربحث مس افکت 3 ابتدا به شکل کاملا متفاوتی طراحی شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان پربحث مس افکت 3 ابتدا به شکل کاملا متفاوتی طراحی شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید