گزارش جالب روزنامه سان انگلیس درباره هادی چوپان

به گزارش لحظه عکاسی، هادی چوپان بدنساز سرشناس ایرانی با قهرمانی در مستر المپیا 2022 به شهرتی جهانی رسید و حال در فاصله کمتر از 3 ماه تا مستر المپیا 2023، در کوشش برای تکرار قهرمانی است. قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا او را تبدیل به هفدهمین بدنساز تاریخ کرد که این عنوان را کسب نموده و حال او در کوشش برای ورود به یک سیاهه مجذوب کننده تر است، دهمین بدنسازی که بیش از یک بار قهرمان بزرگترین رقابت بدنسازی سال شده است.

گزارش جالب روزنامه سان انگلیس درباره هادی چوپان

با نزدیک شدن به مستر المپیا 2023، مدعیان قهرمانی این مسابقه ورزشی به شدت مورد توجه قرار گرفته اند. درک لانسفورد، سامسون داودا و نیک واکر سه رقیب هادی در اورلاندو مورد توجه رسانه ها هستند و هادی چوپان که به طور قطع جدی ترین مدعی قهرمانی است به علت حضور در ایران و البته عدم تسلط کامل به زبان انگلیسی، از جریان رسانه ای تا حدود زیادی دور است.

با این حال، رسانه بریتانیایی سان، بدون توجه به موارد فوق، گزارشی از هادی چوپان تهیه نموده و ضمن آنالیز کارنامه ورزشی وی، اشاره ای به شرایط زندگی گرگ ایرانی نیز پرداخته است که ادامه مروری بر این گزارش خواهیم داشت.

هادی چوپان و استارت بدنسازی

سان در بخشی از گزارش خود به دوران نوجوانی هادی پرداخته و به شرایط سخت زندگی وی در آن دوره اشاره نمود، زمانی که ساعت ها کار هم مانع از حضور هادی در باشگاه و تمرین نمی شده و وی در همان شرایط نیز در کوشش برای رسیدن به آرزو های خود بوده است.

کوششی که ابتدا با موفقیت های داخلی همراه می گردد و در ادامه هادی در مسابقات آماتوری همراه با تیم ملی پرورش اندام به موفقیت می رسد و در نهایت نیز این بدنساز ایرانی با حضور در میان حرفه ای ها و سال ها کوشش پیوسته، در بزرگترین رویداد بدنسازی سال به قهرمانی می رسد.

افتخارات هادی چوپان

در بخش دیگری از گزارش سان، به افتخارات هادی چوپان اشاره شده و موفقیت های وی فهرست شده است. گرگ ایرانی تا حدی در جامعه بدنسازی تاثیرگذار بوده که حتی در روز هایی که حضوری در رسانه ها ندارد هم شاهد انتشار چنین گزارش هایی از وی هستیم.

در فهرست منتشره در سان، به موارد زیر در فهرست افتخارات هادی چوپان اشاره شده است:

15 قهرمانی استانی در ایران

6 مدال ملی (3 طلا، 2 نقره و یک برنز)

مدال نقره در مسابقات قهرمانی دنیا WBPF در سال 2012

مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا WBPF در سال 2013

مدال طلا در مسابقات قهرمانی دنیا WBPF در سال های 2013، 2014 و 2015

مدال نقره در شرو کلاسیک 2016 دبی

قهرمانی در مستر المپیا آماتور در سال 2017

مدال نقره در مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی 2017

مدال نقره در مسابقات سن مارینو پرو 2017

مدال نقره در دبی اکسپو 2018

مدال طلا در مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی 2018

مدال طلا در مسابقات ونکوور پرو 2019

مقام سوم مستر المپیا 2019

مقام چهارم مستر المپیا 2020

مقام سوم مستر المپیا 2021

قهرمانی در مستر المپیا 2022

برترین ورزشکار ایرانی سال 2023

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "گزارش جالب روزنامه سان انگلیس درباره هادی چوپان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش جالب روزنامه سان انگلیس درباره هادی چوپان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید