گشایش جهت بازگشت استراماچونی به استقلال

به گزارش لحظه عکاسی، آندره آ استراماچونی بار دیگر با پیشنهاد باشگاه استقلال برای بازگشت به تیم فوتبال این باشگاه روبرو شده است.

گشایش جهت بازگشت استراماچونی به استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری لحظه عکاسی، آندره آ استراماچونی بار دیگر با پیشنهاد سرمربیگری تیمی روبرو شده که تنها 6 ماه پس از فعالیت در آن به خاطر اختلافات اقتصادی تصمیم به جدایی گرفت.

بعضی رسانه ها در ایتالیا اعلام کردند حضور نفر اول باشگاه استقلال در رم برای ملاقات با استراماچونی مطرح کردن پیشنهاد بازگشت به این مربی 44 ساله بوده است. مدیرعامل استقلال به استراماچونی شرح داده که ساختار مدیریتی این باشگاه از زمانی که او از ایران رفت تغییرات زیادی داشته و وی می تواند بار دیگر سرمربی تیمی گردد که هوادارانش به شدت خواستار حضور وی در ایران هستند.

سرمربی ایتالیایی فرصتی خواسته تا این پیشنهاد را مورد آنالیز قرار دهد چراکه چند هفته پیش فرزند سوم او به جهان آمده و شرایط زندگی وی با مرتبه اولی که در ایران حضور داشت، تغییر نموده است. استراماچونی پیش از این ابراز امیدواری نموده بود که روزی فرصت مربیگری در استقلال را برای مرتبه دوم پیدا کند و به نظر می رسد این موقعیت خیلی زود برای او فراهم شده است.

یکی از موانع بازگشت استراماچونی به ایران قانون جدید ممانعت استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی به دلیل کاهش ارزش پول ملی این کشور است اما این مربی ایتالیایی زمانی سرمربی تیم استقلال بوده و چون پرونده قرارداد وی مختومه نشده، اجازه خواهد داشت تا بار دیگر در فوتبال باشگاهی این کشور به مربیگری بپردازد.

جالب اینکه جیان لوکا دی مارتزیو فعال مشهور جابجایی فوتبال ایتالیا این مذاکره را تأیید نموده و گفته که باشگاه استقلال در کوشش است تا آندره آ استراماچونی را بار دیگر جذب کند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "گشایش جهت بازگشت استراماچونی به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش جهت بازگشت استراماچونی به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید