توسعه شبکه دیتا در اهواز با افزایش پهنای باند

به گزارش لحظه عکاسی، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور ارائه خدمات شبکه دیتای مطلوب به مشترکان تلفن شهید چمران اهواز پهنای باند این مرکز مخابراتی افزایش یافت.

توسعه شبکه دیتا در اهواز با افزایش پهنای باند

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های لحظه عکاسی از اهواز، گفت: با توجه به اینکه در عصر حاضر همه کار ها و پروژه های مختلف در حوزه های مختلف بر بستر اینترنت انجام می شود و نیازمند بستر های دیتا با کیفیت مطلوب و مناسب هستند، ارائه این بستر با کیفیت بالاتر در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه قرار گرفته است.

او اضافه نمود: بر همین اساس با تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه دیتا، با تأمین تجهیزات و امکانات فنی لازم و سیستم های انتقال نسبت به توسعه دیتا در مرکز شهید چمران اهواز به منظور بهبود و ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان و مشتریان تجاری خود، پهنای باند مرکز تلفن ثابت شهید چمران را به میزان 3.5 برابر افزایش و تا 10 گیگابایت ارتقاء داده است.

فلاح زاده بیان داشت: مخابرات منطقه خوزستان همانند قبل به منظور جلب رضایت و پاسخگویی به نیاز های ارتباطی با استفاده از توان و تخصص کارشناسان خود نسبت به توسعه و تقویت زیر ساخت های شبکه مخابراتی اقدام نموده و در این جهت از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات به شهروندان دریغ نخواهد کرد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توسعه شبکه دیتا در اهواز با افزایش پهنای باند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه شبکه دیتا در اهواز با افزایش پهنای باند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید