دست به مهره در شبکه خانگی ؛ با حضور علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی و ...

به گزارش لحظه عکاسی، برنامه دست به مهره، بازی های ایرانی یا بازی هایی که ریشه ایرانی دارند را به گونه ای نو معرفی می نماید و قرار گرفتن چهره ها به عنوان رقابت کنندگان باعث می شود که مخاطب راحت تر با بازی ها ارتباط لازم را برقرار کند.

دست به مهره در شبکه خانگی ؛ با حضور علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی و ...

مجموعه رئالیتی شوی دست به مهره با حضور بازیگرانی از چند نسل وارد شبکه خانگی شد.

دست به مهره یک مجموعه مرکب از بازی های رقابتی و در عین حال آیتم های موزیکال سرگرم کننده است.

دست به مهره را امید سهرابی نویسنده سریال های مختلف تلویزیونی به تهیه کنندگی برادران کمک در موسسه سرورسانه پارسیان ساخته است.

در هر قسمت از دست به مهره، بازیگران درگیر بازی هایی می شوند که هیچ آشنایی قبلی با آن ندارند و به بیان بهتر به طور ناخواسته درگیر اتفاقات تازه ای در آن بازی می گردند.

مهدی کمک تهیه کننده برنامه دست به مهره درباره تفاوت این رئالیتی شو با برنامه هایی مثل مافیا که هم در تلویزیون و هم در شبکه خانگی عرضه شده اند به ماهیت ایرانی بازی ها اشاره نمود.

وی گفت: هم شهروند و مافیا که از تلویزیون پخش شد و هم مسابقات مختلف مافیا در پلتفرم ها به خاطر اینکه ایرانی نبودند شاید با استقبال بعضی سنین روبرو نشوند ولی بازی های معرفی شده در دست به مهره می توانند خیلی ساده و راحت به وسیله طیف های مختلف سنی مخاطب استفاده گردند.

کمک ادامه داد: برنامه دست به مهره، بازی های ایرانی یا بازی هایی که ریشه ایرانی دارند را به گونه ای نو معرفی می نماید و قرار گرفتن چهره ها به عنوان رقابت کنندگان باعث می شود که مخاطب راحت تر با بازی ها ارتباط لازم را برقرار کند.

این تهیه کننده خاطرنشان ساخت: فضای پلتفرم ها به سمتی رفته که در کنار عرضه سریال های داستان گو، احتیاج به گونه های تازه ای از محتواسازی برای مخاطب داریم و درکنار برنامه های گفتگومحور احتیاجمند برنامه های رقابتی و رئالیتی شوهای باکیفیت هستیم تا بتوان علایق مختلف مخاطب را ارضا کرد.

لازم به ذکر است علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، علی اوجی و سیاوش چراغی پور بازیگران حاضر در دست به مهره هستند.

برنامه دست به مهره به وسیله پلتفرم نماوا در شبکه خانگی عرضه شده است.

منبع: عصر ایران

به "دست به مهره در شبکه خانگی ؛ با حضور علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی و ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست به مهره در شبکه خانگی ؛ با حضور علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی و ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید