موسیقی

بشنوید ، فرکانس 963 هرتز منتشر شد ، این آهنگ برای بزرگ ترهاست

تک آهنگ فرکانس 963 هرتز به آهنگسازی بهنام خدارحمی فراوری و در دسترس مخاطبان و علاقه مندان موسیقی بی کلام نهاده شد.

27 تیر 1402

9 فایده بازی های ویدیویی برای پرورش خلاقیت و مهارت های کودک

شاید برای ما که همواره از والدین و معلم هایمان شنیده ایم که نباید زیاد با کامپیوتر کار کنیم و انجام بازی های ویدیویی به مدت زیاد می تواند سلامت مان با خطر جدی روبه رو کند شنیدن این خبر که ویدیو گیم هابرای بچه ها مفید است کمی عجیب باشد. اما این یک واقعیت...

22 تیر 1402

شفاف سازی رئیس اینستاگرام در مورد تردز!

زومیت نوشت: رئیس اینستاگرام به صراحت می گوید تردز قرار نیست جایگزین توییتر گردد؛ بلکه محیطی با خشم کمتر برای کسانی که به توییتر علاقه ندارند فراهم می نماید.

17 تیر 1402

واقعیت تلخی درباره ساز چگُور

خبرنگاران: چگُور یکی از سازهای فولکلوریک نواحی مرکزی ایران است و با وجود آن که تعداد نوازنده های آن زیاد است، اما افراد کمی مهارت ساخت این ساز را دارند. هرچند سال گذشته مهارت ساخت ساز چُگور ثبت شد، اما نگرانی درباره انقراض آن همچنان وجود دارد.

27 خرداد 1402

کتاب نان شب یا قرص سرددرد نیست که به دردی بخورد

هانیه یاسری در گفت وگو با خبرنگاران؛ درباره موضوع و مباحث مطرح در تازه ترین اثر ترجمه ای اش با عنوان شان کانری در قامت یک مرد نوشته کریستوفر بری که از سوی نشر آفتابکاران به چاپ رسیده است، شرح داد: این کتاب زندگی نامه ای موجز، جامع، تحلیلی و شاید بتوان...

12 فروردین 1402

بازیگر زنی که پدرش در کودکی پسرم صدایش می زد

مریم مومن، بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این که چرا پدرش در کودکی پسرم صداش می زده است گفت شر بوده و همه پسر های محله شان را می زده است. او مهمان ویژه برنامه نوروزی TNT از فیلیمو با اجرای حامد آهنگی بود.

4 فروردین 1402

تشکر تیلور سوییفت از هوادارانش برای انجام این کار شگفت انگیز

تیلور سوییفت خواننده آمریکایی، با جدیدترین آلبومش با عنوان نیمه شب ها رکوردشکنی کرد.

2 آبان 1401

برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی

غواصی در مالدیو یکی از تفریحات بی نظیر در سفر به این کشور است که لذت آن را در هیچ جای جهان تجربه نخواهید کرد، اما آیا با برترین مکان های برای غواصی در این کشور آشنایی دارید؟ بیشتر گردشگران با هدف غواصی و تماشای آب های کریستالی آن به مالدیو سفر می نمایند...

19 مهر 1401

گلکسی S24 اولین گوشی با وای فای 7

سامسونگ قرار است به زودی یکی از گوشی های پرچمدار خود را با نام سامسونگ گلکسی S24 به بازار عرضه کند. هر چند هنوز گلکسی S23 وارد بازار نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که سامسونگ پس از این نسخه، Samsung Galaxy S24 را نیز به بازار معرفی می نماید.

16 مهر 1401

تشکل ها نقش اساسی در جلب مشارکت مردم و توسعه گردشگری مازندران دارند

میراث آریا/ براساس گزارشات بدست رسیده، تشکل ها نقش اساسی در جلب مشارکت مردم و توسعه گردشگری مازندران دارند.

27 مرداد 1401

برترین فستیوال ها در دنیا

جشن ها و فستیوال های مختلفی در سراسر دنیا برگزار می شوند و بسیاری از افراد نیز در آن ها شرکت می نمایند و لذت می برند. در ادامه همراه با ما باشید تا برترین فستیوال ها در دنیا را به شما معرفی کنیم.

22 مرداد 1401

حرکت سالمندان در جاده جوانی

پیر شدن یک فرایند طبیعی در زندگی هر انسان است. هرروز نسبت به روز قبل پیر تر می شویم واین یک فرایند غیر قابل اجتناب است. اما میتوانیم احساس پیری را از خود دور کنیم واحساس جوانی و سرزندگی را جایگزین آن نماییم.

17 مرداد 1401

هرکول به سینما باز می گردد

اقتباس نو و سینمایی از انیمیشن هرکول محصول سال 1997 میلادی دیزنی به کارگردانی گای ریچی ساخته می شود.

30 تیر 1401

سیامک صفری پرسه در تاریکی را به خانه نمایش دا می آورد

نمایش پرسه در تاریکی به کارگردانی سیامک صفری در خانه نمایش دا روی صحنه می رود.

12 تیر 1401

کری خوانی آرون افشار برای پرسپولیس در کنسرتش

استقلال با فزونی مقابل فولاد و با توجه به شکست پرسپولیس در ملاقات با سپاهان، سه هفته زودتر از اتمام لیگ توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

9 تیر 1401

مروری بر زندگی و شعر سیمین بهبهانی؛ نیمای غزل معاصر

خبرنگارانـ سیمین بهبهانی یکی از موثرترین و خلاق ترین شاعران معاصر ماست که غزل هایش معروفیت خاصی دارند تا جایی که بعضی لقب نیمای غزل را برای این بانوی شاعر معاصر برگزیده اند، به این معنا که سیمین توانسته است انقلابی در عرصه غزل معاصر به وجود بیاورد و...

8 تیر 1401

اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می دهد تا به محتوای اصلی ارزش بیشتری بدهد

یک خبر خوب برای عکاسان یا کسانی که محتوای اصلی می سازند این است که اینستاگرام میخواهد الگوریتم خود را برای ارزش بیشتر دادن به محتوای اوریجینال تغییر دهد.

7 تیر 1401

پخش مستند پرتره عثمان محمدپرست پیشکسوت موسیقی مقامی از شبکه مستند ، نغمه دوتار خراسان در تلویزیون می پیچد

مستند میان دو منزل به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز سبط رسول پرتره ای از استاد عثمان محمدپرست از معدود اساتید بازمانده موسیقی مقامی کشور یکشنبه 11 اردیبهشت ساعت 21 پخش می گردد.

31 خرداد 1401

جاذبه های دیدنی اندونزی که حتی محلی ها هم از آن ها بی خبرند

کشور اندونزی در جنوب شرق آسیا، یکی از مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری در این قاره است که علاوه بر جاذبه های گردشگری مشهور، دارای مکان هایی مسحورکننده و بی نظیر است که حتی خود شهروندان از وجود آن ها آگاه نیستند.

26 اردیبهشت 1401

قبرستان پرلاشز؛ آرامگاه ابدی صادق راهنمایی

پرلاشز به هیچ کدام از گورستان های جهان شبیه نیست. این گورستان در شرق پاریس به سبک باغ های انگلیسی ساخته شد، ولی به مرور زمان و با مدرن شدن پاریس تغییر نموده است. با خبرنگاران همراه باشید.

24 فروردین 1401
تعداد: (30)